شرکت پرسال موفق به دریافت گواهینامه های ISO9001:2015 و ISO10002:2014 گردید.
شرکت بازرگانی پرسال با استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت موفق به اخذ گواهینامه ISO9001:2015 از شرکت IMQ ایتالیا گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت پرسال، این گواهينامه پس از انجام ممیزیهای لازم از سوی شرکت IMQ ایتالیا و با بررسیهای به عمل آمده در راستای پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت در پیروی از استاندارد مذکور در حوزهی تجارت، فراوری و لجستیک انواع فرآوردههای پتروشيمي، مشتقات نفتي و مواد معدني، سلولزي و كاغذ، کالاهای اساسی و مواد خوراكي و در جلسهای با حضور نمایندگان شرکت IMQ ایتالیا و مدیران و پرسنل شرکت پرسال صادر گردید. بر این اساس، شرکت پرسال جزء نخستین سازمانهای داخل کشور بوده که موفق به اخذ گواهینامه ISO9001 بر اساس ویرایش جدید آن(2015) شده است.
شایان ذکر است همزمان با این رخداد، شرکت پرسال موفق به اخذ گواهینامه ISO10002:2014 در راستای رسیدگی به شکایات مشتریان خود گردید.
از عمده ترین مزایای طراحی سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس راهنماییهای استاندارد مذکور میتوان به شناسایی مداوم انتظار مشتریان، جمع آوری واقعی و صحیح دادهها، سیستم علمی تجزیه و تحلیل دادهها، دریافت بازخورهای مناسب در راستای بهبود مستمر فرایندهای جاری و در نهایت، اندازه گیری صحیح و اثربخش میزان رضایت مشتریان از طریق ایجاد یک محیط مشتری مدار و پاسخگو اشاره داشت.
اخذ گواهینامه ISO10002:2014 نشانه ی عزم راسخ شرکت پرسال در جهت ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به مشتریان خود و افزایش میزان رضایتمندی ایشان از خدمات دریافتی است.