شرکت پرسال موفق به دریافت گواهینامه­ های ISO9001:2015 و ISO10002:2014 گردید.

شرکت پرسال موفق به دریافت گواهینامه­ های ISO9001:2015 و ISO10002:2014 گردید.

شرکت بازرگانی پرسال با استقرار سیستم­‌های مدیریت کیفیت موفق به اخذ گواهینامه ISO9001:2015 از شرکت IMQ ایتالیا گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرسال، این گواهينامه پس از انجام ممیزی­های لازم از سوی شرکت IMQ ایتالیا و با بررسی‌های به عمل آمده در راستای پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در پیروی از استاندارد مذکور در حوزه­ی تجارت، فراوری و لجستیک انواع فرآورده­های پتروشيمي، مشتقات نفتي و مواد معدني، سلولزي و كاغذ، کالاهای اساسی و مواد خوراكي و در جلسه­ای با حضور نمایندگان شرکت IMQ ایتالیا و مدیران و پرسنل شرکت پرسال صادر گردید. بر این اساس، شرکت پرسال جزء نخستین سازمان­های داخل کشور بوده که موفق به اخذ گواهینامه ISO9001 بر اساس ویرایش جدید آن(2015) شده است.

شایان ذکر است همزمان با این رخداد، شرکت پرسال موفق به اخذ گواهینامه ISO10002:2014 در راستای رسیدگی به شکایات مشتریان خود گردید.

از عمده­ ترین مزایای طراحی سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس راهنمایی­های استاندارد مذکور می­توان به شناسایی مداوم انتظار مشتریان، جمع­ آوری واقعی و صحیح داده­ها، سیستم علمی تجزیه و تحلیل داده­ها، دریافت بازخورهای مناسب در راستای بهبود مستمر فرایندهای جاری و در نهایت، اندازه ­گیری صحیح و اثربخش میزان رضایت مشتریان از طریق ایجاد یک محیط مشتری­ مدار و پاسخگو اشاره داشت.

اخذ گواهینامه ISO10002:2014 نشانه­ ی عزم راسخ شرکت پرسال در جهت ارتقای سطح کیفی خدمت­ رسانی به مشتریان خود و افزایش میزان رضایتمندی ایشان از خدمات دریافتی است.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00

چاپ   ایمیل

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید