رضایت 86 درصدی مشتریان از شرکت پرسال

شرکت پرسال در طول 23 سال فعالیت، روابط تجاری خود با مشتریانش را براساس ارزش‌هایی همچون منفعت متقابل، مسئولیت‌پذیری، احترام و وفاداری پایه‌گذاری کرده‌است. در همین راستا و به منظور اطمینان از کارامدی پرسال، میزان رضایت مشتریان از عملکرد مجموعه پرسال را به صورت سالانه می‌سنجیم و نتایج آن را منتشر می‌کنیم.

نتابج رضایت‌سنجی سالانه مشتریان پرسال در بخش کاغذ و محصولات سلولزی در سال 1397 نشان می‌دهد که مشتریان داخلی به میزان 86 درصد از عملکرد این مجموعه بازرگانی راضی هستند.

نتایج نظرسنجی‌ای که در یک ماه گذشته انجام شد نشان می‌دهد:

-         93 درصد مشتریان پرسال از عملکرد متخصصان و مشاوران فروش در شرکت پرسال رضایت دارند.

-         80 درصد مشتریان از محصولات پرسال را در مقایسه با سایر رقبا باکیفیت ارزیابی می‌کنند.

-         86 درصد مشتریان پرسال از کیفیت خدمات ارائه شده راضی هستند که نشان‌دهنده کارامدی پرسال در انجام امور اداری و نحوه تحویل محصولات است.

نتایج رضایت‌سنجی مشتریان در سال 97 همچنین نشان دهنده عملکرد قابل قبول پرسال در وفادارسازی مشتریان است. بر این اساس 87 درصد مشتریان، مجموعه پرسال را شریکی مطمئن، اخلاق مدار و مسئولیت‌پذیر می‌دانند.

فرایند رضایت‌سنجی مشتریان شرکت پرسال که شهریورِ هر سال انجام می‌شود، رضایت مشتریان از محصولات، خدمات، شفافیت مالی، مشتری‌مداری و مواردی از این دست را می‌سنجد.

1 CRM

2 CRM

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00

چاپ   ایمیل

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید