همکار و مشتری گرامی
گروه شرکتهای پرسال در راستای جلب رضایت شما مشتریان عزیز، کانالهای زیر را جهت دریافت شکایات و پیشنهادات شما در راستای ارتقای کیفیت در خدمات رسانی، طراحی و مستقر نموده است.
1- تماس تلفنی
تلفن روابط عمومی و واحد CRM شرکت پرسال 26208371 داخلی 118
2- ارسال نامه به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
3- ثبت در سامانه (لینک): شما میتوانید از طریق لینک زیر، شکایات و پیشنهادات خود را ثبت نمایید و نسبت به اخذ کد رهگیری اقدام فرمائید. پیام شما مستقیما به واحد مربوطه ارجاع داده و رسیدگی خواهد شد و نتایج پیگیری به شما اطلاع داده خواهد شد.