محصولات کشاورزی

fruits

محصولات کشاورزی و به‌ویژه میوه‌های تازه، سهم قابل توجهی در صادرات کشورمان دارند. با وجود گستردگی طیف میوه‌ها و صیفی‌جات عرضه‌‎شده به بازار بین‌المللی در سالهای اخیر، عواملی همچون وابستگی کشاورزان ایرانی به روش‌های سنتی کاشت، داشت و برداشت محصولات، بی‌توجهی به بسته‌بندی و ضعف در سیستم حمل‌ونقل، محصولات کشورمان را از تبدیل‌شدن به برندی منطقه‌ای بازداشته است.

اصلاح زنجیره ارزش کشاورزی تولید و صادرات محصولات کشاورزی از جمله مهم‌ترین اهداف ما در شرکت پرسال برای راه‌اندازی دپارتمان موادغذایی بوده است. ما به اتکای تجارب موفق و درازمدتی که در عرصه صادرات داشته‌ایم، در سال 1394  قدمی بزرگ را در راستای اصلاح تصویر ذهنی ذهنی مصرف کنندگان خارجی نسبت به محصولات کشاورزی ایرانی برداشته‌ایم و برای این کار از سه استراتژی زیر بهره می‌بریم:

-  تولید و تحویل محصول با بهره‌وری بیشتر

-  تمایز در کالاها و خدمات از طریق رعایت استانداردهای کیفی محصول و بسته‌بندی آن

- کشف تقاضاهای جدید در بازار کشورهای هدف با توجه به بازخورد مصرف‌کنندگان

 

محصولات پرسال

- میوه‌های تازه

- سبزیجات و صیفی‌جات

- خشکبار